Warunki projektu
Założenia
- projekt powinien być napisany w technologii Java, w architekturze klient-serwer,
- klient i serwer łączą się ze sobą za pomocą socketów,
- serwer powinien obsługiwać połączenia z wieloma klientami jednocześnie (aplikacja wielowątkowa),
- programy klienta i serwera powinny być aplikacjami desktopowymi posiadającymi stosowne GUI,
- GUI może być napisane przy użyciu biblioteki Swing lub w JavaFX
- dane mogą być przechowywane w plikach, ale preferowana jest baza danych,
- aplikacje powinny logować zdarzenia do pliku za pomocą np. Commons Logging , Log4j
- każda z aplikacji powinna mieć napisane testy, np: jUnit,
PROJEKTY REALIZOWANE SĄ W GRUPACH 2-3 OSOBOWYCH
Oddawanie projektów
Najpóźniej 2 dni przed oddaniem projektu należy go wysłać na mój adres e-mail. Podczas oddawania projektów należy dostarczyć:
- Działającą aplikację wraz z instrukcją instalacyjną i konieczną konfiguracją.
- Sprawozdanie zawierające:
- Temat projektu,
- Założenia dodatkowe,
- Opis architektury systemu,
- Opis podziału pracy,
- Opis testowania systemu.
- Dokumentacja programu powinna być umieszczona w kodzie, a następnie wygenerowana za pomocą javadoc.
Obrona projektu
- Prowadzący może zadawać pytania poszczególnym osobom w zespole.
- Osoba, która nie obroni swojej części pracy, NIE OTRZYMA zaliczenia.
- Ostateczna ocena końcowa jest uzależniona od INDYWIDUALNEGO zaangażowania w realizację projektu.
Zasady oceniania
Ocena końcowa będzie obliczana na podstawie:
- Funkjconalność systemu - 40%
- Jakości implementacji - 25%
- Jakość dokumentacji - 25%
- Pracy zespołowej - 10%