Zasady zaliczenia
- Obowiązują ogólne zasady zaliczenia projektów, o ile punkty poniżej nie stanowią inaczej.
 - Tematyka projektów może dotyczyć przetwarzania bitmap lub gier wideo 2D/3D, przy czym z pierwszej tematyki można uzyskać maksymalnie ocenę 4.0 i może być ona realizowana w zespołach maksymalnie 3-osobowych.
 - Projekty mogą być tworzone w dowolnym środowisku z użyciem języków C/C++. Mile widziany framework Qt.
 - Dokumentacja techniczna kodu źródłowego, o której mowa w ogólnych zasadach zaliczenia projektów, ma być wygenerowana programem Doxygen.
 - Podczas oceniania projektów będą brane pod uwagę następujące aspekty:
- intuicyjność obsługi programu,
 - jakość wyświetlanej grafiki i dodatkowych efektów specjalnych (w przypadku projektów dotyczących gier wideo 2D/3D),
 - atrakcyjność rozgrywki (w przypadku projektów dotyczących gier wideo 2D/3D),
 - czytelność kodu (indentacja, intuicyjne nazwy zmiennych/podprogramów/parametrów/klas),
 - podział kodu na podprogramy z parametrami, klasy i pliki nagłówkowe/źródłowe,
 - jakość sprawozdania i dokumentacji technicznej kodu źródłowego,
 - wkład poszczególnych członków zespołu w wykonanie projektu.
 
 
Szczegółowe wymagania wobec projektów dotyczących gier wideo 2D/3D
- Wykorzystanie biblioteki Allegro 4 / Allegro 5 / SFML / SDL / OpenGL / inna (grafika 2D).
 - Wykorzystanie biblioteki OpenGL (grafika 2D/3D).
 - Obsługa klawiatury i myszy lub ekranu dotykowego.
 - Menu ekranowe gry.
 - Zapisywanie i wczytywanie stanu gry.
 - Wykorzystanie podstawowych transformacji (przesunięcie, obrót, skalowanie).
 - Wykorzystanie sprite'ów (grafika 2D).
 - Teksturowanie obiektów (grafika 3D).
 - Oświetlenie sceny (grafika 3D).
 
