Zasady zaliczenia

by Daniel Kaczmarski published 2021/11/06 15:23:48 GMT+1, last modified 2021-11-06T15:23:48+01:00
  1. Obowiązują ogólne zasady zaliczenia laboratoriów, o ile punkty poniżej nie stanowią inaczej.
  2. Laboratoria mogą być wykonywane pojedynczo lub w zespołach maksymalnie 3-osobowych (decyzję należy podjąć podczas pierwszych zajęć).
  3. W trakcie semestru zostanie wykonanych 12 instrukcji laboratoryjnych: po 6 z grafiki 2D i 3D.
  4. Praca w laboratorium będzie polegała na zaimplementowaniu szkieletów dwóch silników gier wideo: jednego 2D, wykorzystującego dowolną bibliotekę graficzną 2D (np. Allegro 4, Allegro 5, SFML, SDL), a drugiego 3D, używającego API OpenGL. Zostaną one ocenione w skali od 0 do 50 pkt co 10%.
  5. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w trakcie semestru to: 2x50 = 100 pkt.