Zasady zaliczenia
- Obowiązują ogólne zasady zaliczenia projektów, o ile punkty poniżej nie stanowią inaczej.
- Projekty może zostać wykonany w przykładowych technikach, w których można przygotować animację:
- Animacja szkieletowa 2D lub 3D.
- Animacja poklatkowa.
- Animacja w technice Limited Animation.
- Krótki film (nakręcony dowolnym urządzeniem pozwalającym na rejestrację obrazu).
- Animacja w technice tradycyjnej.
- Użycie techniki Green/Blue Box.
- Animacja programowa.
- Implementacja przerywników filmowych w grze, wraz z ich wykonaniem.
- W projekcie powinny być wykorzystane 6 lub więcej zasad animacji.
- Projekt można przygotowywać samodzielnie lub maksymalnie w 3 osoby.
- Na pierwszych zajęciach projektowych w maju trzeba przedstawić postępy w wykonywaniu projektu oraz przygotować i wgrać na Platformę Moodle, krótkie sprawozdanie z dotychczasowych podstępów nad projektem.
- Temat projektu musi być zaakceptowany przez prowadzącego zajęcia projektowe.
- I termin obrony projektu odbędzie się na dwóch ostatnich zajęciach projektowych pod koniec semestru ( czerwiec).