Zasady zaliczenia

by Daniel Kaczmarski published 2022/03/17 15:18:00 GMT+1, last modified 2024-03-11T22:29:58+01:00
  1. Obowiązują ogólne zasady zaliczenia projektów, o ile punkty poniżej nie stanowią inaczej.
  2. Projekty może zostać wykonany w przykładowych technikach, w których można przygotować animację:

    - Animacja szkieletowa 2D lub 3D.

    - Animacja poklatkowa.

    - Animacja w technice Limited Animation.

    - Krótki film (nakręcony dowolnym urządzeniem pozwalającym na rejestrację obrazu).

    - Animacja w technice tradycyjnej.

    - Użycie techniki Green/Blue Box.

    - Animacja programowa.

    - Implementacja przerywników filmowych w grze, wraz z ich wykonaniem.

  3. W projekcie powinny być wykorzystane 6 lub więcej zasad animacji.
  4. Projekt można przygotowywać samodzielnie lub maksymalnie w 3 osoby.
  5. Na pierwszych zajęciach projektowych w maju trzeba przedstawić postępy w wykonywaniu projektu oraz przygotować i wgrać na Platformę Moodle, krótkie sprawozdanie z dotychczasowych podstępów nad projektem.
  6. Temat projektu musi być zaakceptowany przez prowadzącego zajęcia projektowe.
  7. I termin obrony projektu odbędzie się na dwóch ostatnich zajęciach projektowych pod koniec semestru ( czerwiec).