- Obowiązują ogólne zasady zaliczenia laboratoriów, o ile punkty poniżej nie stanowią inaczej.
- W trakcie semestru zostanie wykonanych 5 instrukcji laboratoryjnych.
- Punktacja za wykonanie zadań z danej instrukcji:
- instrukcja "Modelowanie i animacja w Blenderze" - 15 pkt.
- instrukcja "Animacja szkieletowa" - 25 pkt.
- instrukcja "Blender Game Engine" - 30 pkt. (mini grę można wykonać w silniku Unity lub Unreal - 30 pkt.)
- instrukcja "Animacja" - 15 pkt.
- instrukcja "Obróbka/Edycja wideo " - 15 pkt.
- Praca w laboratorium oceniana jest co 1 pkt. z instrukcji I, IV i V (gdzie zdobyć można 15 pkt.), natomiast co 2 pkt. oceniane są instrukcje II i III (za 25 i 30 pkt.).
- Zadania można kończyć w domu w terminie do 3 dni (liczonych od następnego dnia po zajęciach), jednakże maksymalna liczba punktów, które można wówczas uzyskać, wynosi 50%. Przykładowo: zajęcia odbyły się we wtorek, więc ostatecznym terminem wysłania rezultatów jest piątek godz. 23:55.
- Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w trakcie semestru to: 15 + 25 + 30 + 15 + 15 = 100 pkt.