Zasady zaliczenia

by Daniel Kaczmarski published 2020/04/02 22:49:00 GMT+2, last modified 2024-04-16T09:04:42+02:00
  1. Obowiązują ogólne zasady zaliczenia laboratoriów, o ile punkty poniżej nie stanowią inaczej.
  2. W trakcie semestru zostanie wykonanych 5 instrukcji laboratoryjnych.
  3. Punktacja za wykonanie zadań z danej instrukcji:
    1. instrukcja "Modelowanie i animacja w Blenderze" - 15 pkt.
    2. instrukcja "Animacja szkieletowa" - 25 pkt.
    3. instrukcja "Blender Game Engine" - 30 pkt. (mini grę można wykonać w silniku Unity lub Unreal - 30 pkt.)
    4. instrukcja "Animacja" - 15 pkt.
    5. instrukcja "Obróbka/Edycja wideo " - 15 pkt.
  4. Praca w laboratorium oceniana jest co 1 pkt. z instrukcji I, IV i V (gdzie zdobyć można 15 pkt.), natomiast co 2 pkt. oceniane są instrukcje II i III (za 25 i 30 pkt.).
  5. Zadania można kończyć w domu w terminie do 3 dni (liczonych od następnego dnia po zajęciach), jednakże maksymalna liczba punktów, które można wówczas uzyskać, wynosi 50%. Przykładowo: zajęcia odbyły się we wtorek, więc ostatecznym terminem wysłania rezultatów jest piątek godz. 23:55.
  6. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w trakcie semestru to: 15 + 25 +  30 + 15 + 15 = 100 pkt.