-
Wykład 5
by Stanisław Deniziak
—
published
18-03-2019
—
last modified
08-04-2025 00:43
Programowanie shaderów w GLSL
Located in
Users
/
dr hab. inż. Stanisław Deniziak, prof. PŚk
/
APG
-
Wykład 6
by Stanisław Deniziak
—
published
18-03-2019
—
last modified
14-04-2025 20:22
Shadery: transformacje, cieniowanie, teksturowanie.
Located in
Users
/
dr hab. inż. Stanisław Deniziak, prof. PŚk
/
APG
-
Wykład 7
by Stanisław Deniziak
—
published
18-03-2019
—
last modified
28-04-2025 20:43
Shadery: animacja, mapowanie otoczenia.
Located in
Users
/
dr hab. inż. Stanisław Deniziak, prof. PŚk
/
APG
-
Wykład 8
by Stanisław Deniziak
—
published
18-03-2019
—
last modified
06-05-2025 00:09
Shadery: mapowanie wypukłości, efekty specjalne.
Located in
Users
/
dr hab. inż. Stanisław Deniziak, prof. PŚk
/
APG
-
Wykład 9
by Stanisław Deniziak
—
published
18-03-2019
—
last modified
13-05-2025 08:56
Dedykowane architektury procesorów graficznych
Located in
Users
/
dr hab. inż. Stanisław Deniziak, prof. PŚk
/
APG
-
Wykład 10
by Stanisław Deniziak
—
published
18-03-2019
—
last modified
19-05-2025 23:01
Jednorodne architektury procesorów graficznych.
Located in
Users
/
dr hab. inż. Stanisław Deniziak, prof. PŚk
/
APG
-
Wykład 12
by Stanisław Deniziak
—
published
18-03-2019
Magistrale procesorów graficznych.
Located in
Users
/
dr hab. inż. Stanisław Deniziak, prof. PŚk
/
APG
-
Wykład 13
by Stanisław Deniziak
—
published
18-03-2019
—
last modified
08-06-2021 09:18
Podsumowanie.
Located in
Users
/
dr hab. inż. Stanisław Deniziak, prof. PŚk
/
APG
-
WPG
by Stanisław Deniziak
—
published
18-03-2019
—
last modified
01-09-2019 23:56
Współczesne procesory graficzne.
Located in
Users
/
dr hab. inż. Stanisław Deniziak, prof. PŚk
-
Wykład 1
by Stanisław Deniziak
—
published
18-03-2019
Wprowadzenie: ogólna architektura procesora graficznego.
Located in
Users
/
dr hab. inż. Stanisław Deniziak, prof. PŚk
/
WPG