Tematy projektów

by Daniel Kaczmarski published 2019/03/06 22:30:00 GMT+2, last modified 2023-03-02T15:14:52+02:00
Proponowane tematy projektów:

  1. Program ilustrujący działanie algorytmu Dijkstry.
  2. Program ilustrujący działanie algorytmu A*.
  3. Kompresor/dekompresor plików/katalogów. Co najmniej dwa algorytmy kompresji.
  4. Edytor tekstu. Możliwość odczytu/zapisu co najmniej dwóch systemów kodowania znaków. Kolorowanie składni wybranych języków programowania.
  5. Przeglądarka zdjęć. Odczyt kilku formatów plików. Wyświetlanie histogramu dla poszczególnych kanałów RGB oraz luminancji względnej.
  6. Paint. Możliwość odczytu/zapisu kilku formatów plików.
  7. Symulacja wody za pomocą automatu komórkowego.
  8. Symulacja gazu za pomocą automatu komórkowego.
  9. Gra Arkanoid.
  10. Gra Tanki. Przeciwnikiem komputer lub drugi gracz.
  11. Gra Pasjans.
  12. Gra Statki. Przeciwnikiem komputer.
  13. Gra Warcaby. Przeciwnikiem komputer lub drugi gracz.
  14. Gra Bilard 2D. Przeciwnikiem komputer lub drugi gracz.
  15. Prosta gra przygodowa 2D.
  16. Prosta gra platformowa 2D.
  17. Gra na platformę Android. Wykorzystanie silnika Box2D.

     

Możliwe jest również zgłaszanie własnych tematów projektów.