Przykładowe tematy projektów

by Tomasz Michno published 2019/10/12 11:32:57 GMT+2, last modified 2019-10-12T11:32:57+02:00

1. Implementacja algorytmu ray-tracingu na CPU (promienie pierwotne i wtórne, bez teksturowania) 
4. Implementacja metody energetycznej.
5. Implementacja różnych efektów kamery (zmienna ogniskowa, głębia ostrości, flara, motion blur). 
6. Implementacja różnych rodzajów odbić.
7. Implementacja załamania światła w obiekcie.
8. Rendering wolumetryczny z użyciem tekstur 2D.
9. Porównanie czasu wyświetlania oraz wyszukiwania pojedynczego woksela przy reprezentacji figury w tablicy oraz w drzewie ósemkowym.
10. Porównanie różnych algorytmów przyśpieszania wykrywania przecięć promieni z obiektami.
11. Porównanie efektów renderingu tej samej sceny w różnych programach oraz przy użyciu różnych algorytmów.
12. Przygotowanie aplikacji demonstracyjnej z użyciem NVIDIA OptiX.