Zasady zaliczenia projektu

by Adam Krechowicz published 2019/01/18 13:38:00 GMT+2, last modified 2022-10-11T14:39:50+02:00
  • Zajęcia będą polegały na wykonaniu obiektowego, wielowątkowego systemu w architekturze klient-serwer
  • Typową technologią do wykonania projektu jest Java+baza danych Oracle 
  • Możliwość użycia innych technologii wymaga indywidualnej zgody prowadzącego.
  • PHP oraz MySQL są nieodpowiednie do wykonania tego projektu
  • 3-4 osobowe zespoły pracują nad jednym tematem
  • Tematy mogą zostać zaproponowane przez zespoły
  • Tematy wybierane są drogą mailową i przyznawane w kolejności otrzymania maila
  • Ostateczny termin wyboru tematów do 2 zajęć
  • Podczas realizacji projektu należy korzystać z narzędzia GIT. Zespół jest odpowiedzialny za przygotowanie repozytorium i zapewnienie dostępu dla prowadzącego 
  • Każdy student ma obowiązek prezentować wyniki prac nad projektem minimum 3 razy w ciągu semestru
  • Ocena z projektu zależna jest od: obecności na zajęciach projektowych, prezentacji wyników podczas zajęć, wykorzystania narzędzia GIT, obrony oddawanego projektu
  • Przed obroną projektu należy umieścić ostateczną wersję projektu na GIT oraz mailowo poinformować o tym fakcie prowadzącego najpóźniej 24 godziny przed planowaną obroną
  • Niespełnienie warunku z poprzedniego punktu skutkuje niedopuszczeniem do obrony projektu
  • Osoby, które nie prezentują postępów prac w trakcie semestru nie zostaną dopuszczone do obrony
  • Próba oddania plagiatu skutkuje niezaliczeniem we wszystkich terminach

Wymagana na poszczególną ocenę:

  • ocena dostateczna: klasy odpowiedzialne za model oraz testy jednostkowe
  • ocena dobra: + graficzny interfejs użytkownika oraz połączenie z bazą danych
  • ocena bardzo dobra: + wzorce projektowe, testy wzorców oraz klient-serwer

Najbardziej podstawowa funkcjonalność systemów, która nie będzie oceniana:

  • Zarządzanie kontami użytkowników (logowanie, rejestracja itp.)
  • Zarządzanie pracownikami (zwolnij, zatrudnij pracownika, ustal pensję itp.)
  • Funkcjonalność sklepu (kup, sprzedaj itp.)
  • Funkcjonalność wypożyczalni (wypożycz, zwróć itp.)
  • Funkcjonalność serwisu (napraw, zgłoś usterkę itp.)