Portal Dydaktyczny Katedry Informatyki

Personal tools
Document Actions

Tematy projekty inżynierskie

by Grzegorz Łukawski last modified 2016-10-21 08:16

Propozycje tematów prac inżynierskich - aktualizacja październik 2016:

 

  1. Śledzenie trasy (linii) przez robota mobilnego.
  2. Aplikacja do modelowania (rzeźbienia) obiektów 3D z wykorzystaniem teksturowania 3D.
  3. Użycie biblioteki nVidia PhysX w renderingu animacji z pomocą techniki śledzenia promieni (off-line).
  4. Zastosowanie kinematyki odwrotnej (inverse kinematics) do animacji obiektów nieorganicznych w grafice 3D.
  5. Rendering nie-fotorealistyczny z użyciem shaderów na przykładzie gry 3D.
  6. Symulacja niejednorodnego oświetlenia z pomocą tekstur 3D.
  7. Silnik dla gier 2D z widokiem z góry zrealizowany z pomocą grafiki 3D i biblioteki OpenGL lub silnika gier.
  8. Gra 3D z nakładającymi się przestrzeniami 3D ("wielowymiarowa").
  9. Realizacja efektu odbicia w grafice 3D z pomocą techniki SSR (ang. Screen Space Reflection) i renderingu odroczonego (ang. deferred rendering).


Projekty mogą być realizowane w zespołach 1 lub (wyjątkowo!!) 2-osobowych. Można również proponować własne tematy, m.in. z dziedzin takich jak:

    • Grafika komputerowa 2D/3D
    • Przetwarzanie danych z użyciem GPU (CUDA/OpenCL)
    • Przetwarzanie rozproszone (klastry)
    • Roboty mobilne